Czy warto inwestować w upominki reklamowe?
Tak, ale nie każdy upominek będzie korzystny. To zależy od wybranego produktu promocyjnego, gdyż wiele z nich jest mało praktycznych, zostaje zapomniana i ląduje nieużywana w szufladzie. Długopisy z logo to wciąż jeden z najbardziej skutecznych artykułów promocyjnych. Składa się na to wiele przyczyn, m.in.:
- jest to jeden z najtańszych, ale skuteczny sposób reklamy,
- to produkt praktyczny, coś, czego zawsze można użyć,
- długopisy są łatwo dostępne, leżą na biurku, na blacie w recepcji, na stole konferencyjnym – są więc widoczne dla wielu potencjalnych klientów.
- są tańsze niż kupowanie długopisów bez logo od firmy z artykułami biurowymi.
Dlaczego kampania marketingowa powinna obejmować długopisy promocyjne?
Długopisy z logo to klasyka, jeśli chodzi o gadżety reklamowe. To produkt używany na co dzień zarówno w pracy, szkole, jak i w domu. Długopisy reklamowe z nadrukiem mogą służyć jako upominki dla pracowników, czy pamiątki z imprez okolicznościowych. Chwytając długopis, aby napisać notatkę lub podpisać dokument, patrzymy na korpus i czytamy wiadomość. Dzięki temu klienci często zwracają uwagę na markę (choćby podświadomie) i pamiętają o niej na dłużej.
Długopisy na targach i konferencjach
Długopisy reklamowe umieszczone na stoisku to doskonały pomysł. Personel może je wykorzystać do wypełnienia dokumentów lub zapisania danych potencjalnych klientów. Rozdając je przechodniom, można spędzić z nimi trochę czasu twarzą w twarz, opowiadając o własnej firmie. Mogą być też wykorzystane jako element kampanii marketingowej w sklepach, firmach, szkołach czy w działaniach społecznych.
Zwiększ wartość marki dzięki długopisom
Długopisy z logo mają ogromną wartość brandingową. Ich zastosowanie pomaga zwiększyć świadomość marki i wzmocnić relacje z klientami. Można je wykorzystać do promowania nazwy i logo firmy, ale także do utrwalenia w świadomości klientów głównego hasła marki. To praktyczny upominek łatwy do produkcji w dużych ilościach, co oznacza, że można je dystrybuować na szeroką skalę. Nowa firma nie jest tania w prowadzeniu, ale długopisy reklamowe można znaleźć w każdym przedziale cenowym. Dzięki temu można wybrać model, który pasuje do budżetu nowo powstałej firmy.
Rozważ przyjazną dla środowiska alternatywę
Coraz większy nacisk kładzie się na środowisko i panuje powszechna zgoda co do tego, że to przedsiębiorstwa powinny wziąć na siebie znaczący ciężar dbałości o ekologię. Dlatego wiele osób wybiera firmę, która pozycjonuje się jako przyjazna dla środowiska.
Do wyboru jest kilka rodzajów ekologicznych długopisów. Niektóre z nich są wykonane z nowoczesnych materiałów, takich jak nadający się do recyklingu plastik, bioplastik, słoma pszenna lub bambus. Te długopisy mogą być dobrym wyborem, gdy przedsiębiorstwo chce być świadome ekologicznie.
Jednak ekologiczne długopisy są przeznaczone nie tylko dla firm aktywnie proekologicznych. Mogą być wykorzystane przez przedsiębiorstwa, które chcą zrobić mały krok dla przyszłości Ziemi, choć nie znalazły jeszcze idealnego rozwiązania lub budżetu na głębszą zmianę w tym zakresie w swojej podstawowej działalności.
Jak spersonalizować długopis z własnym logo?
Wybierając długopis, warto zastanowić się, jaki powinien być jego projekt. Długopis z firmowym logo może być przygotowany i wyprodukowany dokładnie tak, aby promował firmę, nazwę lub jej misję. Odpowiednio dobrane kolory stworzą połączenie między logo firmy a reklamą. Na stronie są dostępne długopisy, które pomogą odzwierciedlić motto firmy.
Aby znaleźć rozwiązanie idealnie dopasowanie do swojej firmy lub organizacji, zadaj sobie następujące pytania:
- Kto otrzyma te długopisy promocyjne (klienci, klienci specjalni, potencjalni klienci, pracownicy)?
- Jaki poziom cen najlepiej pasuje do budżetu (tańsze czy eleganckie długopisy reklamowe)?
- Jakie kolory pasują do firmy?
- Jaki rodzaj atramentu będzie odpowiedni (żel, długopis, wielokolorowy)?
- Jaka ma być funkcja długopisu? (zwykły czy touch pen)?
Długopisy reklamowe to produkty o długim okresie użytkowania, co zwiększa szansę na zauważenie marki i zwiększenie świadomości jej istnienia. To po prostu użyteczny i niezapomniany upominek firmowy.