UWAGA: Strona w trakcie modernizacji. Niektóre funkcje nie działają poprawnie. W sprawie wycen proszę kontaktować się z działem handlowym.

Kategorie

Porównywarka

Do pisania

Długopis Rey

Kod: R-14

Cena: 1,36 PLN netto

Długopis KALIPSO

Kod: 19061-23

Dostępność: W magazynie (46227 szt.)

Cena: 1,47 PLN netto

Długopis Mooi

Kod: M-20

Cena: 1,36 PLN netto

Długopis Vic

Kod: V-06

Cena: 0,79 PLN netto

Długopis Bond

Kod: B-20

Cena: 1,14 PLN netto

Długopis Bond touch pen

Kod: BT-01

Cena: 1,33 PLN netto

Długopis Cosmo slim

Kod: CS-20

Cena: 1,14 PLN netto

Długopis Zoe

Kod: ZO-20

Cena: 0,94 PLN netto

Ramka LALIG

Kod: 035803

Cena: 12,47 PLN netto

Ołówek z gumką HICKORY

Kod: 039301

Dostępność: W magazynie (4333 szt.)

Cena: 0,44 PLN netto

Długopis BRISTOL

Kod: 039709

Dostępność: W magazynie (2086 szt.)

Cena: 1,14 PLN netto

Artykuły piśmiennicze do biura i nie tylko

W codziennym życiu artykuły piśmiennicze towarzyszą nam praktycznie na każdym kroku – czy to w biurze, w domu, w szkole, czy w realizacji twórczych koncepcji w zaciszy domowego gabinetu. Długopisy tradycyjne bądź te do kolorowania, do tego ołówki, flamastry, kredki czy touch-peny do tabletów graficznych oraz inne przybory artystyczne stanowią podstawowe wyposażenie niejednego organizera, piórnika bądź szuflady. W naszej ofercie znajdziesz artykuły piśmiennicze na każdą kieszeń; zarówno produkty codziennego użytku lub artykuły luksusowe, idealne na prezent.

Ekologiczne akcesoria piśmiennicze

Ciekawą, bo nie tylko nowoczesną, ale przede wszystkim przyjazną środowisku naturalnemu opcję stanowią nasze ekologiczne akcesoria piśmiennicze. Są to piórniki bambusowe, kredki w tekturowym opakowaniu, zestawy artystyczne (kredki, pisaki, farby), kredki w tubie czy też zestawy z notatnikiem. Na każdym pudełku bądź tubie na życzenie możemy nadrukować logo bądź napis w dowolnym kolorze. To opcja dla każdego przedsiębiorcy, który szuka sposobu na reklamę i promocję swojej działalności, oddając w ręce swoich Klientów firmowe gadżety piśmiennicze. Chętnie realizujemy zakupy hurtowe oraz detaliczne.

Artykuły do pisania – komplety na prezent

Choć wiele z naszych artykułów stanowi pierwszy wybór w przypadku zadań codziennych bądź przy dobieraniu elementów wyprawki szkolnej, nie każdy produkt będzie odpowiedni dla dzieci. Dołożyliśmy wszelkich starań, by naszą ofertę cechowała różnorodność, dlatego znalazło się w niej miejsce na markowe artykuły do pisania takie jak profesjonalne pióra wieczne marki Cerruti 1881 czy ekskluzywne długopisy Parker, wraz z eleganckim opakowaniem. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kompletów, które stanowić mogą wyjątkowy pomysł na prezent dla współpracowników, nauczycieli i bliskich, na przykład rozpoczynających nowy etap kariery zawodowej.

Artykuły piśmiennicze w sklepie Mobidruk.pl

Mimo że w dzisiejszych czasach wiele informacji przekazywanych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, a dokumentację coraz częściej przechowujemy w formie cyfrowej na dysku lub w tak zwanej chmurze, artykuły piśmiennicze wcale nie straciły na znaczeniu. Nie wymagają zasilania elektrycznego, pozostają ogólnodostępne i umożliwiają realizację zadań zarówno w szkole, domu czy w miejscu pracy. Z tego powodu w sklepie Mobidruk znajdziesz szeroki wybór akcesoriów piśmienniczych, a także powiązanych z nimi artykułów takich jak piórniki, etui, organizery czy też artykuły z pozostałych zakładek. Zachęcamy do zapoznania się z nimi wszystkimi!

Dlaczego warto wybierać odpowiednie artykuły biurowe?

Każdy, kto pracuje w biurze, z całą pewnością wie, jak dużą rolę odgrywa zorganizowana przestrzeń, oraz posiadanie w zasięgu ręki odpowiednich akcesoriów biurowych. Właśnie dlatego zawsze warto dbać o to, aby wszelkie artykuły biurowe były najwyższej jakości i można było skorzystać z nich, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. W tym celu warto przygotować sobie listę potrzebnych artykułów biurowych i uzupełnić zapasy! W naszej ofercie znaleźć można wszystko, co sprawdzi się w biurze i zdecydowanie ułatwi, oraz uprzyjemni pracę. Na pewno warto zwrócić na nie uwagę.

Akcesoria biurowe - co na pewno należy wybrać?

Jeśli chodzi o akcesoria biurowe, ich wybór jest naprawdę duży, a więc każdy bez trudu znajdzie coś dla siebie, co w jego przypadku jest niezastąpione podczas wykonywania swoich pracowniczych obowiązków. Odpowiednie akcesoria do biura, z całą pewnością powinny być wytrzymałe, ale i proste w obsłudze. Wśród najbardziej przydatnych i wręcz obowiązkowych gadżetów, takich jak nożyczki, taśma klejąca czy zszywacz, z całą pewnością znajdą się i te mniej obowiązkowe, choć nadal bardzo przydatne, czyli, chociażby piłeczka antystresowa lub podstawka pod telefon, która zdecydowanie ułatwia pracę na telefonie, albo długie rozmowy telefoniczne, podczas których nie trzeba będzie trzymać telefonu przez cały czas w ręku!

Sklep biurowy - dlaczego warto kupować w sprawdzonym miejscu?

Poszukując akcesoriów biurowych, które będą wytrzymałe, ponadczasowe i łatwe w użyciu, z całą pewnością warto korzystać ze sprawdzonych miejsc, które oferują tylko i wyłącznie produkty najwyższej jakości. Taki jest właśnie nasz sklep biurowy. To właśnie w nim znaleźć można wszystkie najprzydatniejsze gadżety i to niekiedy w bardzo ciekawej, oryginalnej formie. Na przykład zabawka antystresowa w kształcie serca, czy kolorowe etui na wizytówki. W taki sposób do swojego biura wprowadzić można nieco świeżości, oraz koloru.

Przybory biurowe - sprawdzone nie tylko w biurze

Oczywiście warto zaznaczyć także to, że znane wszystkim przybory biurowe, doskonale sprawdzą się również i poza nim. Wiele z nich będzie wręcz niezastąpionych podczas pracy w domu. Sprawdzą się one także uczniom, oraz studentom. Wybierając kolorowe organizery, podstawki, czy kalendarzyki, z całą pewnością o wiele przyjemniej będzie po nie sięgać i wypełniać swoje obowiązki. W ten sposób na pewno każde biurko wyglądać będzie weselej, a przy okazji zapanuje na nim zdecydowanie większy porządek.